T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KIRIKKALE / YAHŞİHAN - Şehit Osman Yıldırım İlkokulu

BAHÇEMDE YETİŞTİRDİKLERİMLE BÜYÜYORUM- e Twinning Projemiz Amaç ve Beklentiler

-Projemiz doğa sevgisi ve çevre bilincine dayanır. Öğrencilerin canlı sorumluluğunu üstlenmesini, doğayı koruma bilinci geliştirmesini sağlayan bir projedir.
-Projede, her okul kendi olanaklarına göre ekim alanları belirlenecektir.( bahçe, saksı, meyve kasası, çuval ...)
-Yetiştirdikleri ürünleri kendileri tüketeceklerdir.
-Our project is based on the love of nature and environmental awareness. It is a project that enables students to take responsibility for living things and to develop awareness of nature conservation.
- In the project, planting areas will be determined according to each school's own possibilities (garden, flower pot, fruit box, sack ...)
w themselves.

 

 BAHÇEMDE YETİŞTİRDİKLERİMLE BÜYÜYORUM

PROJE ORTAKLARIMIZ

 

Recep YILMAZ  -  Kırıkkale - Yahşihan Şehit Osman Yıldırım İlkokulu

Ayse SÜCÜArtvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi

Fatma FişekArtvin- Hacılar İlkokulu, Arhavi

Kübra Çiçek  - Artvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi

Nuran Okumuş - Artvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi

Sevinc SönmezBalıkesir - Ayvalık Anaokulu, Ayvalık

Yeşim SAYAROĞLU -  Artvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi

Zühal Uluyurt - Artvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi

 

 

                               PROJE HAKKINDA

-Projemiz doğa sevgisi ve çevre bilincine dayanır. Öğrencilerin canlı sorumluluğunu üstlenmesini, doğayı koruma bilinci geliştirmesini sağlayan bir projedir.
-Projede, her okul kendi olanaklarına göre ekim alanları belirlenecektir.( bahçe, saksı, meyve kasası, çuval ...)
-Ekilebilen ürün çeşitliliği mevsime göre türleri üzerine yoğunlaşılacaktır.
-Yetiştirdikleri ürünleri kendileri tüketeceklerdir.

-Our project is based on the love of nature and environmental awareness. It is a project that enables students to take responsibility for living things and to develop awareness of nature conservation.
- In the project, planting areas will be determined according to each school's own possibilities (garden, flower pot, fruit box, sack ...)
-The variety of crops that can be planted will be focused on according to the season.
- They will consume the products they grow themselves.

 

 

 

                            HEDEFLER

 

-Bilinçli çevreci bireyler yetiştirmek
-Doğa sevgisini oluşturmak
-Güncel doğa problemlerin farkına varmak
-Çevre yönetimi ve sürdürülebilir kalkınma konularında hedef kitleyi bilinçlendirmek
- Raising conscious environmentalist individuals
-Creating a love of nature
-Recognizing current nature problems
-To raise awareness of the target audience on environmental management and sustainable development.

 

                       ÇALIŞMA SÜRECI

 

-Çalışma süreci aşağıdaki gibi başlayacak ve ortakların fikirleri doğrultusunda düzenlemeler yapılarak Haziran sonuna kadar proje devam ettirilir,
1-Okul ve sınıf tanıtımları yapılacaktır. Bilgiler TwınSpace ile paylaşılır,
2-Çalışma takvimi hazırlanır, velilere gönderilir, öğrenci-öğretmen-okul tanıtımları yapılır,
3-Bahçe alanları düzenlenir, mevsime ve yöreye uygun bitkilerin tanıtımı yapılır, bu konuda bilgiler toplanır ve paylaşılır,
4-Bitki tanıtımları devam eder , bahçe düzenlemeleri yapılır, ekim alanları hazırlanır,ekim yapılmaya başlanır,
6- Çocuklar yetiştirdikleri ürünleri tüketir.

 

                      BEKLENEN SONUÇLAR

1-Okul ve sınıf tanıtımları yapılacaktır,
2-Çalışma takvimi hazırlanır, velilere gönderilir, öğrenci-öğretmen-okul tanıtımları yapılır,
3-Bahçe alanları düzenlenir, mevsime ve yöreye uygun bitkilerin tanıtımı yapılır, bu konuda bilgiler toplanır ve paylaşılır,
4-Bitki tanıtımları devam eder , bahçe düzenlemeleri yapılır, ekim alanları hazırlanır,ekim yapılmaya başlanır,
5-Çocuklar yetiştirdikleri ürünleri tüketir.
1-School and class presentations will be made.
2-Study schedule is prepared, sent to parents, student-teacher-school presentations are made,
3-Garden areas are organized, suitable plants for the season and the region are promoted, information is collected and shared on this subject,
4-Plant promotions continue, garden arrangements are made, planting areas are prepared, planting begins,
5- Children both consume the products they grow.

 

21-02-2022

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 21.02.2022 - Güncelleme: 07.05.2022 11:09 - Görüntülenme: 208
  Beğen | 3  kişi beğendi