BAHÇEMDE YETİŞTİRDİKLERİMLE BÜYÜYORUM- e Twinning Projemiz Amaç ve Beklentiler


-Projemiz doğa sevgisi ve çevre bilincine dayanır. Öğrencilerin canlı sorumluluğunu üstlenmesini, doğayı koruma bilinci geliştirmesini sağlayan bir projedir.
-Projede, her okul kendi olanaklarına göre ekim alanları belirlenecektir.( bahçe, saksı, meyve kasası, çuval ...)
-Yetiştirdikleri ürünleri kendileri tüketeceklerdir.
-Our project is based on the love of nature and environmental awareness. It is a project that enables students to take responsibility for living things and to develop awareness of nature conservation.
- In the project, planting areas will be determined according to each school's own possibilities (garden, flower pot, fruit box, sack ...)
w themselves.
BAHÇEMDE YETİŞTİRDİKLERİMLE BÜYÜYORUM
PROJE ORTAKLARIMIZ
Recep YILMAZ - Kırıkkale - Yahşihan Şehit Osman Yıldırım İlkokulu
Ayse SÜCÜ – Artvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi
Fatma Fişek – Artvin- Hacılar İlkokulu, Arhavi
Kübra Çiçek - Artvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi
Nuran Okumuş - Artvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi
Sevinc Sönmez– Balıkesir - Ayvalık Anaokulu, Ayvalık
Yeşim SAYAROĞLU - Artvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi
Zühal Uluyurt - Artvin - Nuri Özaltın 75.Yıl İlkokulu, Arhavi
PROJE HAKKINDA
-Projemiz doğa sevgisi ve çevre bilincine dayanır. Öğrencilerin canlı sorumluluğunu üstlenmesini, doğayı koruma bilinci geliştirmesini sağlayan bir projedir.
-Projede, her okul kendi olanaklarına göre ekim alanları belirlenecektir.( bahçe, saksı, meyve kasası, çuval ...)
-Ekilebilen ürün çeşitliliği mevsime göre türleri üzerine yoğunlaşılacaktır.
-Yetiştirdikleri ürünleri kendileri tüketeceklerdir.
-Our project is based on the love of nature and environmental awareness. It is a project that enables students to take responsibility for living things and to develop awareness of nature conservation.
- In the project, planting areas will be determined according to each school's own possibilities (garden, flower pot, fruit box, sack ...)
-The variety of crops that can be planted will be focused on according to the season.
- They will consume the products they grow themselves.
HEDEFLER
-Bilinçli çevreci bireyler yetiştirmek
-Doğa sevgisini oluşturmak
-Güncel doğa problemlerin farkına varmak
-Çevre yönetimi ve sürdürülebilir kalkınma konularında hedef kitleyi bilinçlendirmek
- Raising conscious environmentalist individuals
-Creating a love of nature
-Recognizing current nature problems
-To raise awareness of the target audience on environmental management and sustainable development.
ÇALIŞMA SÜRECI
-Çalışma süreci aşağıdaki gibi başlayacak ve ortakların fikirleri doğrultusunda düzenlemeler yapılarak Haziran sonuna kadar proje devam ettirilir,
1-Okul ve sınıf tanıtımları yapılacaktır. Bilgiler TwınSpace ile paylaşılır,
2-Çalışma takvimi hazırlanır, velilere gönderilir, öğrenci-öğretmen-okul tanıtımları yapılır,
3-Bahçe alanları düzenlenir, mevsime ve yöreye uygun bitkilerin tanıtımı yapılır, bu konuda bilgiler toplanır ve paylaşılır,
4-Bitki tanıtımları devam eder , bahçe düzenlemeleri yapılır, ekim alanları hazırlanır,ekim yapılmaya başlanır,
6- Çocuklar yetiştirdikleri ürünleri tüketir.
BEKLENEN SONUÇLAR
1-Okul ve sınıf tanıtımları yapılacaktır,
2-Çalışma takvimi hazırlanır, velilere gönderilir, öğrenci-öğretmen-okul tanıtımları yapılır,
3-Bahçe alanları düzenlenir, mevsime ve yöreye uygun bitkilerin tanıtımı yapılır, bu konuda bilgiler toplanır ve paylaşılır,
4-Bitki tanıtımları devam eder , bahçe düzenlemeleri yapılır, ekim alanları hazırlanır,ekim yapılmaya başlanır,
5-Çocuklar yetiştirdikleri ürünleri tüketir.
1-School and class presentations will be made.
2-Study schedule is prepared, sent to parents, student-teacher-school presentations are made,
3-Garden areas are organized, suitable plants for the season and the region are promoted, information is collected and shared on this subject,
4-Plant promotions continue, garden arrangements are made, planting areas are prepared, planting begins,
5- Children both consume the products they grow.



